Nieetyczne pozycjonowanie stron - Black Hat SEO
Autor:admin| Środa, 16 maja 2012 rok, godzina 2:04 | Czytany 20391 razy
Nieetyczne pozycjonowanie stron internetowych, na rynku anglojęzycznym nazywane Black Hat SEO jest bardzo popularną metoda podbijania stron w rankingu Google. W zasadzie samo pozycjonowanie już jest dość kontrowersyjne, bo sztucznie wpływa na pozycję strony w wyszukiwarkach.
Tak więc określenie czy pozycjonowanie jest etyczne czy nie, jest dość płynne. Ale na pewno niektóre techniki jednoznacznie zaliczają się do tych spod czarnego kapelusza.
Tak więc określenie czy pozycjonowanie jest etyczne czy nie, jest dość płynne. Ale na pewno niektóre techniki jednoznacznie zaliczają się do tych spod czarnego kapelusza.

Popularne metody stosowane w nieetycznym pozycjonowaniu stron
Nadmiar słów kluczowych
Spamerzy (bo tak można śmiało nazwać osoby używające niedozwolonych technik pozycjonowania stron) często przepełniają stronę słowami kluczowymi. Kiedyś ładowali je w meta tagach (title, description, keywords). Z czasem nie miało to już wielkiego wpływu na ranking. Upychanie słów w treści nadal przynosi skutki, więc nadal jest stosowane. Jeżeli nie jest zachowany umiar i zdrowy rozsądek, tak że ze strony dosłownie wylewają się pozycjonowane frazy, mamy do czynienia z nieetycznym pozycjonowaniem.Ukryty tekst
Ta technika odnosi się również do powyższej. Czyli jej celem jest umieszczenie większej ilości pozycjonowanych fraz niż wymaga tego logika.Słowa kluczowe nie powiązane z tematyką
Spamerzy często dodają do stron słowa zupełnie z innej bajki. Dzięki temu liczą, że będzie więcej odwiedzin. Takie działanie nie dość, że jest nieetyczne to i nielogiczne. Jeżeli internauta nie znajdzie na stronie tego czego szuka od razu ją opuści.Doorway pages
W tej technice spamer tworzy stronę naszpikowaną słowami kluczowymi o jakiejkolwiek tematyce. Często są to strony zbierające niszowy ruch. Czyli takie, które naturalnie występują wysoko w rankingu na mało popularne frazy. Strony takie są bezużyteczne, często treść jest nielogiczna. Użytkownik, który wejdzie na taką stronę zostaje od razu (często niezauważalnie) przekierowany na stronę docelowo pozycjonowaną. Technika tworzenia takich śmieciowatych stron jest nadal skuteczna. W tej chwili obserwuje w Google wysyp pewnego rodzaju śmieci na regionalnych polskich subdomenach, które zbierają pewnie pokaźny ruch. Proceder tego spamera wynalazcy trwa już dobre kilka miesięcy. Jak na razie Google nie jest w stanie poradzić sobie z tym.Złe linkowanie zewnętrzne
Linki prowadzące do strony są głównym czynnikiem mającym wpływ na jej pozycję w wyszukiwarce Google. Dlatego tutaj jest najwięcej kontrowersji. Złe linkowanie to sztuczne linkowanie. Wielki skrót, ale taka jest prawda, Google akceptuje tylko naturalne linkowanie. W rzeczywistości bywa różnie. Linki można kupić, wymienić się na nie. Zdobyć zostawiając wpis z linkiem zwrotnym na forum, blogu, księdze gości. Można dodać stronę do katalogu. Można korzystać z systemów wymiany linków. Opcji jest naprawdę dużo. Część z nich jest akceptowana inne nie, ale jest to płynne, jak już wspomniałem wcześniejKomentarze:
Ten wpis nie był jeszcze komentowany.Dodaj komentarz
Podobne wpisy:
-
Czym jest pozycjonowanie stron internetowych
-
Kurs tworzenia stron www dla początkujących - CSS, HTML, PHP, MySQL, JavaScript
-
Dlaczego nie warto robić stron opartych na tabelach
-
Czy i jak dodać plik robots.txt i mapę strony sitemap.xml
Chmura tagów
- black hat seo
- black hat soe
- jak dodać mapę strony
- mapa strony
- nieetyczne pozycjonowanie
- podstawy pozycjonowania
- pozycjonowanie
- pozycjonowanie stron
- pozycjonowanie stron internetowych
- pozycjonowanie stron www
- robots.txt
- seo
- sitemap
- sitemap.xml
- white hat seo
Archiwum
Statystyki
czas generowania - całkowity: 0.0659 sek.
czas generowania - MySQL: 0.0183 sek.
czas generowania - PHP: 0.0477 sek.
ilość zapytań MySQL: 17
wykorzystana pamięć RAM: 1 103,29 kb